huen
NÉZŐKNEK
VERSENYZŐKNEK
SAJTÓ
INTERJÚK

Szabó Gerg?, Benics Kálmán (Mitsubishi Lancer Evo VI)

(2005-09-18 13:33:40)

Azt hiszem, innen már csak elrontani lehetett volna, ez el?tt az igazi komoly szakasz el?tt vezettünk fél perccel, úgyhogy eladtuk ezt a gyorsot. Kálmi többször rám szólt, hogy sokkal vezetünk, nyugodjak meg. Nagyon csúszós, nagyon sáros volt. Lehet, hogy egy kicsit túlzottan is, de kicsit sem bánom, hogy elóvatoskodtuk.

Kakuszi Zsolt, Kakuszi Csaba (VW Polo S1600)

(2005-09-18 13:33:16)

Izgalmas volt. Az utolsón majdnem kukára törtük az autót. Hatodikban megúszott a sárban és kb. száz métert az oldalán mentünk, aztán valahogy kiegyenesedett. Még mindig remegek. Aztán meg nem bírtunk befordulni a bányánál, mert annyi ideig kellett nyomnom a gázt, hogy kiegyenesedjen, hogy túlmentünk. Kézifékkel visszafordultunk, és úgy tudtunk befordulni. Nagyon rossz volt az út, felhordások ott is, ahol nem kellett volna. De stabil másodikak vagyunk. Robival nem tudok mit csinálni, bár egy gyorson sikerült megvernünk ebben a körben.

10. Nyárásvölgy-Bakonya 11,4 km

(2005-09-18 12:53:17)

Turiék újra szakaszgy?zelmet arattak, összességében már negyedszer. Janikáék 12,4 másodperccel lassabban értek célba, mint Turiék, saját bevallásuk szerint elgumizták magukat, a vágott slick nem bizonyult jó megoldásnak. A Peth?, Rubóczky páros nagyszer? versenyzéssel a harmadik legjobb id?t autózta.

9. Abaliget-Magyarhertelend 7,68 km

(2005-09-18 12:46:06)

Janika-Turi: 6:3. Ifjabb Tóthék folytatták a megkezdett nyomulást, nyertek a kilencedik gyorson, 2,1 másodpercet oroztak el Turiéktól. Hidegék befutottak a harmadik helyre Botka Dávidék elé. Spitzmüller ötödik lett. BotkaKrisztián is beküzdötte magát az els? tízbe. 

8. Szentkút-Remeterét 3,43 km

(2005-09-18 11:43:48)

Turiék sorozata ezen a gyorson megszakadt, az es?ben Janikáék kilenc tizeddel voltak gyorsabbak náluk. Spitzmüller ismét magára talált, a harmadik legjobb id?t hozta ki kocsijából, 1,8 másodperccel volt csak lassabb Turiéknál. Botka Dávidék is feliratkoztak újra az els? tízbe, Spiciék mögé kerültek, 2,8 másodperc különbséggel. Mögöttük tizedek határozták meg a sorrendet: Hideg öt tizeddel volt csak lassabb Botkánál, Bútor négy tizeddel Hidegnél, Vizin öttel Bútornál, és Keller mindössze egy tizedet kapott Vizint?l. Kakuszi egy másodperccel következik Keller mögött, a tizedik Magyar Miklós pedig mindössze négy tizedet szenvedett el Kakuszitól.

Tárnok Tamás – Herr Mátyás Renault Megane Maxi

(2005-09-18 11:40:28)

A hetvenhelyi gyorsaságin elkezdett lassulni az autó, háromhengeres lett e motor. Végül a beíróban leállítottuk és onnantól kezdve már soha nem indult be, úgyhogy valami nagyon komoly baja lehet! Hát így jártunk!

Hideg János – Kocsis György Mitsubishi Lancer EVO VI

(2005-09-18 11:39:58)

Nagyon jó minden, jó csúszósak a pályák. A negyedik – ötödik hely volt a célkit?zés, ez a tegnapi féltengelytörés miatt már nem fog összejönni, de majd levonom az ott elvesztett id?t és akkor meglátjuk, hogy elégedettek lehetünk e.

előző oldal1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 következő oldal

idomeres.hu
Főtámogató
http://www.ahbrt.hu

Támogatók
http://www.seiko.hu/
http://www.technotrade.hu/
http://www.vorosauto.hu/
http://www.drw-zone.hu/
http://www.pecsisport.hu/
http://www.fotoplus.hu/
http://www.pecsplaza.hu/
http://www.segafredo.hu/
http://www.garrone.hu/
http://www.adasmkft.hu

© 2005. J-Group Fotoprint Kft. | Copyright
A verseny internetet szolgáltatója a Drávanet Rt.
MNASZ szponzorok